top of page

פרופ' בת שבע כרם הציגה את פעילות אפיק בדיון מיוחד על שוויון מגדרי באקדמיה ב- Institut Curie

פרופ' בת שבע כרם מהאוניברסיטה העברית, ממייסדות "אפיק באקדמיה" וחברת הוועד המנהל של הפורום, השתתפה בדיון מיוחד בנושא שוויון מגדרי באקדמיה שהתקיים ב- Institut Curie בפריז.

בדיון נכחו עשרות סטודנטים וסטודנטיות מ-Institut Curie וממכון פסטר. את האירוע אירחה פרופ' Genevive Almouzni מ- Institute Curie המשמשת כיו"ר הוועדה לקידום שוויון מגדרי ב-ERC שהציגה את פעילות הוועדה. בין השאר הציגה פרופ' Almouzni את הפעילות בתחום העלאת המודעות למדיניות קידום השוויון מגדרי של ERC בקרב מועמדות פוטנציאליות, הפעילות לשיפור האיזון המגדרי בקרב המועמדים והמועמדות ובתוך צוותי המחקר, את המהלכים לזיהוי ולהסרה של הטיות מגדריות בתהליכי ההערכה של ERC, ואת החתירה לאיזון מגדרי בקרב סוקרי עמיתים של ERC.

עוד השתתפה בדיון Dorthe Nickel האמונה על קידום שוויון מגדרי ב- Institut Curie שהציגה את פעילות המכון בתחום זה.



פרופ' כרם, שכיהנה בעבר כיועצת הנשיא לקידום שוויון מגדרי באוניברסיטה העברית, דיברה על העשייה לקידום שוויון מגדרי במסגרת האוניברסיטאית, והציגה בהרחבה את הפעילות הענפה של פורום אפיק, שזכתה לעניין רב, בעיקר בשל היותה תכנית ארצית ובין-אוניברסיטאית. כמו כן נרשמה התעניינות רבה בתכניות אותן מוביל אפיק, ביניהן התכנית " طريقُكِ الأكاديميّة דרכך האקדמית" לקידום דוקטורנטיות ערביות ובתכנית "עושות מנהיגות" לפיתוח מנהיגות של חוקרות.


11 צפיות0 תגובות
bottom of page